1402-10-03 00:36
724
0
88075
پیشرفت‌های بزرگ باید درست روایت شود؛

«جهاد تبیین» مهمترین رسالت منادیان وحدت

علمای شیعه و سنی گلستان در اردوی «منادیان وحدت» از دستاورهای نیروی هوافضای سپاه بازدید کردند، پیشرفت‌هایی که باید با جهاد تبیین به درستی روایت شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، اردوی پنج روزه علمای شیعه و سنی استان گلستان در قالب کاروان «منادیان وحدت» فرصتی فراهم کرد تا روحانیون و طلاب بسیجی دستاوردهای بزرگ نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را از نزدیک ببینند و پیشرفت‌های نظام را از طریق جهاد تبیین برای جامعه به ویژه نسل جوان به خوبی روایت کنند.

آیین افتتاحیه اردوی «منادیان وحدت» علمای شیعه و سنی گلستان با حضور سردار بلالی؛ مشاور عالی فرمانده نیروی هوافضای سپاه، سردار ملک‌شاهکوهی و حجت‌الاسلام عبدالعلی ایمانی فرمانده و مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه نینوا برگزار شد.
این اردو به همت حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا و سازمان بسیج طلاب استان با حضور ۱۰۰ نفر از ائمه جمعه و جماعت شیعه و سنی گلستان در پارک ملی هوافضای سپاه آغاز شده است.

نمایشگاه دستاوردهای هوافضای سپاه ثمره مقاومت و ایستادگی است
مشاور فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی یک ماه پیش به این نمایشگاه آمدند و با مشاهده آخرین دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه باعث دلگرمی و ارتقا انگیزه ما شدند.

سردار بلالی؛ مشاور فرمانده نیروی هوافضای سپاه در آیین افتتاحیه اردوی منادیان وحدت گلستان افزود: این دستاوردهای که امروز در این نمایشگاه مشاهده می‌کنید ثمره مقاومت و ایستادگی است که از هشت سال دفاع مقدس نشات گرفته شده است.

وی گفت: در دوران دفاع مقدس ۸۷ کشور به حمایت مستقیم و غیرمستقیم از ارتش بعث عراق برخواستند و در پایان جنگ از ۱۱ ملیت اسیر جنگی گرفته بودیم لذا به معنای واقعی کلمه همه دنیا از صدام حمایت می‌کردند.

سردار بلالی بیان داشت: نطفه موشکی کشور با سفر رهبر فرزانه انقلاب بعنوان رییس جمهور کشور در دهه ۶۰ با سفر به لیبی و سوریه بسته شد و ما با مهندسی معکوس و تلاش و پشتکار شهید تهرانی مقدم و همرزمانش توانستیم در سال ۶۵ اولین موشک را با همت خودمان شلیک کنیم.

مشاور فرمانده هوافضای سپاه اظهار داشت: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی یک ماه پیش به این نمایشگاه آمدند و با مشاهده آخرین دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه باعث دلگرمی و ارتقا انگیزه ما شدند و فرمودند با قوت و قدرت پیش بروید و به همین مقدار راضی نباشید.

بلالی ضمن اشاره به ضرورت ارتقا توان کیفی موشکی و پهپادی بیان داشت: در دهه ۷۰ و دهه ۸۰، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به دقت محصولات ما تاکید داشتند و ما به سمت این رفتیم که موشک نقطه زن داشته باشیم و امروز به فضل الهی تمامی موشک‌های ایران اسلامی نقطه زن است.

ارادت شیعه و سنی به جمهوری اسلامی در گلستان یک ارادت حقیقی است

فرمانده سپاه نینوا گفت: امروز یکی از اصلی‌ترین رسالت‌های علمای شیعه و سنی تبیین ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

سردار ملک شاهکوهی در آیین افتتاحیه اردوی منادیان وحدت گلستان گفت: آنچه که امروز در پارک ملی هوافضای سپاه می‌بینیم گوشه کوچکی از دستاوردهای بیشمار انقلاب اسلامی است و معجزه گفتمان اسلامی جوانان ما است.

وی افزود: از حوزه نمایندگی ولی‌فقیه سپاه نینوا بابت برگزاری این اردوی که هم اردوی راهیان پیشرفت است و هم اردوی معنوی بشمار می‌رود تشکر می‌کنم و به همه عوامل اجرای این اردو خداقوت می‌گویم.

فرمانده سپاه نینوا ضمن اشاره به سفر رئیس‎جمهور به گلستان بیان داشت: استقبال بی‌نظیر مردم گلستان بخصوص اهالی گرگان و مراوه تپه از رییس جمهور نشان داد ارادت شیعه و سنی به نظام مقدس جمهوری اسلامی در گلستان یک ارادت حقیقی و قلبی است.

سردار ملک‌شاهکوهی در پایان گفت: امروز یکی از اصلی‌ترین رسالت‌های علمای شیعه و سنی تبیین ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است تا علاوه بر اقتدار نظامی با مشارکت پرشور و همه جانبه در انتخابات، اقتدار سیاسی کشور را به همگان نشان دهیم.

عزت و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون شهدا است
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا گفت: هر آنچه که امروز در این نمایشگاه مشاهده خواهید کرد معنای جمله «ما می‌توانیم» با اتکا به توان کشور ماست.

حجت‌الاسلام عبدالعلی ایمانی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا در افتتاحیه اردوی منادیان وحدت گلستان در پارک ملی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: یکی از اهداف برگزاری این اردو و حضور علمای شیعه و سنی گلستانی در این اردو آشنایی با دستاوردهای فرزندان ایران اسلامی در نیروی هوافضای سپاه است.

وی با اشاره به آخرین دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه در این نمایشگاه افزود: هر آنچه که امروز در این نمایشگاه مشاهده خواهید کرد معنای جمله «ما می‌توانیم» با اتکا به توان کشور ماست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گفت: عزت و اقتدار امروز کشور مرهون خون شهدا است و در همین عرصه موشکی، پدافندی و پهپادی نیز مدیون خون شهدایی همچون شهید کاظمی و شهید تهرانی مقدم هستیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.